Tuesday, October 4, 2011

Fejsbuk slučajnosti #1

Celog dana sam bio nešto zauzet i kada sam se malopre parkirao ispred kompa, da se konačno odmorim posle verbalnih duela i otresanja iz memorije gomile suvišnih jadikovki koje su dolazile uglavnom od vremenski neprilagođenih osoba (politički korektan izraz za starce), fejsbuk me prepao i sad me navodi da ponovo počnem da razmišljam o teorijama zavera, špijunskim satelitima i Titovom zataškavanju vanzemaljaca na Rtnju.

O čemu se radi? Danas sam kao popisivač išao kod nekih starijih ljudi i oni mi u razgovoru, osim podataka koje su mi stvarno bili potrebni da upišem, ispričali i tonu drugih stvari o svojoj porodici, koje mene nešto baš i ne zanimaju. Saznao sam da im se unuk oženio (“ćuti, kad i on konačno doveo devojku”), da im unuka radi u banci u Paraćinu (“tamo negde, malo zavučena ulica, znaš, grčka banka; kuku, teraju je mnogo da radi”), da im je sin doživeo infarkt dok se umivao na nekoj česmi, pa i na kom mestu babu žiga dok silazi niz stepenice. E pa, taj unuk, čoveka znam samo iz viđenja, lako pamtljiva ćelava, koščata glava, ali pojma nisam imao ko je, ni kako se zove. Iako živi u blizini i imamo dosta zajedničkih prijatelja, nikada nisam pričao sa njim, a ni fejsbuk mi ga nije do sada izbacivao u sugestijama. Nije, sve do malopre. Prošlo je tek desetak sati od tog razgovora sa babom, a onda dođem kući i vidim njega u sugestijama. WTF bre, Mark, nisam znao da si najmio i Horejšia da preko satelita prisluškuje šta pričamo Dobrila i ja, samo zbog soc targetiranja. O.o

Znam ja da je slučajnost, ali je u svakom slučaju zanimljiva. Zamišljam naslove u medijima:

B92: FB nas prati, ali da li nas i sluša?!

Blic: Srpski haker otkrio da Facebook prisluškuje obične građane kako bi ih spojio sa ljudima koje poznaju!ovde bi trebalo da bude slika čike sa lupom i tekstom "Be careful on Facebook". Ako ovo čitate, samo zamišljajte tu sliku.

Novosti: Fejsbuk opet narušava privatnost, nemamo pojma kako.

Kurir: Šokantno! Otkriće koje bi moglo da sruši fejsbuk!

No comments:

Post a Comment